wtorek, 8 listopada 2016

DAWANDA - COŚ O SOBIE

Wiem, że bardzo dawno nie uzupełniałam swojego bloga, a to wszystko dlatego, że praca pochłonęła mnie bez reszty. Założyłam firmę, sklep na DaWanda, również w Krakowie część moich prac znalazła się w butiku i.....zupełnie zabrakło czasu na inne sprawy.

O tym, co u mnie pokrótce można przeczytać w artykule:http://blog-pl.dawanda.com/2016/11/07/anushka-koralikowe-mozaiki-jak-z-afryki/.

Mam nadzieję, że uda mi się powrócić i odetchnąć trochę od natłoku obowiązków, powrzucam też trochę zdjęć, będzie kolorowo i wesoło.



Pozdrawiam Was ciepło i życzę udanych projektów :)

2 komentarze:

  1. Aniu jaki seksapil od Ciebie emanuje 👌👌👌🥰. Pięknie. Koniecznie wracaj 🦋

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń